Sol, regn, regn, sol

Inställd match var precis vad jag behövde för att höja mitt humör. Not. Jag vaknade tidigt av ett sms från coach och nu har dagen bara bestått av packning. Jag har tagit ner allting från mina väggar, dammat och donat. Jag har till och med hunnit med och läsa lite spanska och engelska mitt i allt. Jag har varit inne i stan en sväng och handlat med mamma, jag köpte filmer för ovanlighetens skull. I dag plockade jag med mig Rush Hour och Finding Neverland, grymt bra filmer båda två. Nu lyssnar jag på Lars Winnerbäck och väntar på mat.
  

I have defied gods and demons


Gårdagen på msn var minst sagt intressant. Jag pratade med de vanliga engelsmännen och några sweeds. Allt var frid och fröjd tills en ny orange ruta blinkade på startfältet. Vissa människor förstår jag mig helt enkelt inte på. Hur som helst, nog om idioti. Jag längtar tills oktober i och med höstlovet, och jag hoppas även på engelskt besök i form av Jodie, Jake och Frodo. Ett besök till det landet måste även planeras in snart. Men först och främst måste vi få Sälen resan att hända i vinter, eller hur boys och Hannah? För övrigt är jag trött och har verkligen ingenting att skriva. Det får bli lite köttbullar och sedan en film. En sak har jag att tillägga, borde jag skriva en blogg på engelska också?

S, x
ewezi:

Fin du är nastasja :) kram evelina

Kommentera inlägget här: