Lavondyss



Meanwhile back on earth - Lavondyss
Lite smygreklam. Detta bandet kommer fran Rugby dar jag bor nar jag ar i England. Grabbarna ar as schyssta och jag har fatt aran att se dem live till och med. Kika in bandet lite narmre pa: www.myspace.com/lavondyss

Phu, igar var sa bra. Vid fem drog jag hem till Matt och vi sag pa Snatch, stannade sedan dar till typ elva innan det var dags att kaka pa KFC och traffa hans kompis Nigel; min skjorta luktade gott av hasch nar jag kom hem och jag hoppas att familjen inte tror att jag rokt for det gjorde jag inte - men fasen vad det stinker! I morse vaknade jag och begav mig pa en lang promenad till Jamie's hus, det var verkligen svinlangt och jag hade glomt av det. Vi kollade p stauppkomik hos honom och drack te, sedan blev det en promenad in till stan for min del; jag kopte en boll i en affar och det marks sa tydligt att inga brudar lirar boll har for SOM killarna stirrade. Jag vet inte riktigt vad som hander tonight, det kanske blir lite slott med Jodie och Rob men jag vill inte vara dar nar de gor slut, for det kommer handa.

Nu ska jag laga omelett och varma mina hander.

Incredible.

S, x
Kategori:
Kommentera inlägget här: