SJUK



You make it real - James Morrison
Det ar nice att han kommer fran Rugby med. Rosten ar sa skon.

Jahopp, jag blir aldrig sjuk. Jag kan inte komma ihag sist jag ens var forkyld och sa hander det idag, pa nyarsafton. Antingen ar det karma for att jag gatt omkring i for lite klader i kylan eller sa har jag bara otur. Jag hade inte planerat att dricka anda, jag ar inte taggad, plus att det ogillas. Jag som langtat efter att ta pa mig min nyarsoutfit och fira som bara den! Jag ska forsoka bota halsen med mer te och varmvatten.

Igar var jag och Jodie pa Twilight. Jag som trott att alla overdrivit Edwards snygghet, tror ni inte att jag satt och suckade av avundsjuka varje gang Bella fick komma nara? Ogonen, munnen, haret, kroppen, ALLT var att do for! Men filmen i sig var aven den bra.

Nu ska jag knapra tabletter och bli frisk till ikvall. Jag SKA fa anvanda min klanning.

It'd be wicked to kiss you at midnight though.

S, x
Kategori:
Kommentera inlägget här: