Lussekisse



MAMMA <3

Dagen.. Ja, torsdagar är tröttsamma. Det slutade med att jag körde luft-MC på matten, så trött var jag på att derivera och derivera derivatan. Surr i klassrummet om iPhones hit och dit, och sedan ett rop om CS och alla grabbarna bara rusar iväg till datasalen. Det är teknik det.

Ikväll blir det ki-gympa i Tvärred me brudarna, det är lite svårt att stava i backen nu när det är snow där. Lyckost den kullen, jag vill med vara snöig. Det är exakt 3 veckor kvar till jullovet imorgon, dåligt jag längtar! Jag måste ta tag i julklapparna på riktigt nu. Och pengarna bara rusar ur händerna på mig, jag hinner knappt hålla i dem. På tal om dyra saker, mamma och jag ska fixa med oss en massa saffran och baka lussekatter i England; det har de inte där och det är så gott! Nu ska jag rusa iväg.

Feels like the raindrops on my skin,
you bring me alive.

S, x
Kommentera inlägget här: