Hej



Ohio is for lovers - Hawthorne Heights
This brings back memories. Back in the day when my hair was black and red, and I wore clothes that nobody ever dreamt of combining in this town. I used to wear polkadots with stripes, red with pink, have my hair big and my eyes black. I wore skinnys with a black shirt and a pink tie. Ha, I quite miss it coming to think of it!

Hur som helst. Jag gick till skolan i dag med ett makalöst humör, jag var hur glad som helst. Jag gick och log där jag gick på trottoaren med musik i öronen som vanligt, och vädret var så himla skönt. Första lektionen var UF och jag gjorde faktiskt en bra insats i dag tycker jag, dock står vi ganska stilla fortfarande. Efter det väntade fysik och att jag var hungrig var det enda jag tänkte på. Lunch, stekt boråsare, gott medan man äter det men det ger alla en oerhört äcklig andedräkt efteråt. Matematik och där vände mitt humör. Oj, så arg jag blev. Jag förstod ingenting och är så avundsjuk på min käraste friend som är ett geni när det gäller matte; själv säger hon att hon endast gissar, men hon gör det så bra. Tur att hon hjälper mig! Idrott, orientering, vilse i 40 minuter - mer än så behöver jag inte säga. Sista lektionen med en vikarie som luktar motsatsen till rosor. MEN, det som är mest läsvärt just nu är hur jag verkligen fastnade i regnet efter jag slutat. Det har inte regnat på en vecka eller vad det nu är här, och just när jag ska gå hem och har lagom bråttom till jobbet börjar det ösa ner! Mitt hår, mitt ansikte, mina kläder och min väska var dyngsura, sedan började det hagla.. När jag kom hem såg jag ut som en dränkt katt. Naturligtvis hade det slutat regna och jag klev ut i solskenet i mina sprillans nya regnkläder; fett nice.

Nu vände mitt humör.

Say good night and go.

S, x
Kategori:
Kommentera inlägget här: