Skola, värme, träning, kalas.



Det goda min moster fixat i ordning som mat på kalaset!
Hej alla godingar!

Vilken dag. Psykologin lämnades och de andras arbeten lästes på första lektionen, sedan hade jag hål mellan nio och kvart över ett då jag och Hannah tog med oss ekonomiböckerna ut och fixade med vårt arbete. På UF-lektionen fixades det med årsredovisning och delårsrapport som i princip är klara. Sista lektionen innebar matte där det kändes helt okej. Direkt ut till träningen med mina nya skor på fötter'a och de var riktigt go'a! 20 års kalas för Krista med lite mat. Syster satte på Harry Potter och Hemlighetens Kammare, till den satt jag och räknade ikapp matte jag legat efter i. Nu känns allt faktiskt riktigt bra!

Långhelg väntar och det ska bli skönt. På agenden imorgon gäller fotboll: UIFK vs IFE på Vistavallen kl 13; grill på kvällen. Nu ska jag fixa in lite mer filmer på mobilen och sedan krypa ner i sängen.

I feeeeel good.

S, x
Kategori:
Kommentera inlägget här: