GAME GAME GAME, nu börjar nerverna sprattla i magen på mig!



GAME DAY!
MTV vs Kinnarp/Slutarp i gräshallen 18.00
Solen skiner och jag går omkring i shorts. Inomhus.

Vaknade gjorde jag vid halv 11, gick upp och fixade i ordning gröt med jordgubbssylt. På med datorn och igång med labbrapporten direkt, om jag inte börjat då hade jag nog aldrig kommit igång. Den är inte helt klar, jag måste rådfråga Martin och Mattias vad jag ska skriva under de sista tre överskrifterna; gött! Nu har jag fått i mig mat, snabbmakaroner och köttbullar. Lite musik och bokföring, sedan känner jag att jag är redo för match.

Nu vill jag ha upp min kondition till max, blir lite starkare och sedan få igång serien. Jag vill ha utomuhsträning i sol och värme, regn och blåst, kyla och sol. Det kvittar vilket väder, jag vill ut på gräs och känna luft. Prioritet 1 snart blir att köpa nya skor då mina är halvsönder. När säsongen sedan är i full gång kommre vi in på slutspurten av terminen och början på sommarlovet. Efter några veckor kan vi nästan känna smaken på Gothia och då kommer mitt liv vara fullbordat!

Music's in my soul.

S, x
Kategori:
Kommentera inlägget här: