I can still recall our last summer, I still see it all..



mobikort
Le stort för det gör jag!

Sju lektioner och några timmar på jobbet senare och jag sitter här som en soffpotatis och undrar hur jag ska orka ta mig till sängen. Förmiddagen rullade på ganska snabbt och sedan väntade en förvånansvärt god pyttipanna med rå lök och kebabsås, jag var nöjd. Därefter väntade en kaotisk engelskalektion, spanska där vi inte fick mycket mer gjort än att få reda på proven; jag fick mitt MVG. Få inget raseriutbrott nu när jag säger att jag var lite missnöjd. Jag gjorde så många onödiga slarvfel och i det ämnet ska jag inte klanta mig! Hur som helst, dagen avslutades med psykologi och jag har en känsla av att min lärare inte riktigt gillar mig. Jobbet gick sedan ganska snabbt, timmarna flög förbi samtidigt som jag och Sofia såg mer ut som om vi stod i sömnen än var vakna. En sväng till ica och sedan väntade fahitakyckling i pitabröd när jag kom hem.

Nu ska jag nog kika på Twilight eller Wild Child, tvätta bort mitt smink och fixa en till kopp te. Imorgon ska jag ge mig fysik-labbrapporten; jag måste ha klart den tills måndag och det känns skrämmande. Sedan ska jag även läsa bokföring till provet på torsdag. På kvällen gäller match, TAGGA!

You smell lovely.

S, x
Kategori:
Kommentera inlägget här: