IF YOU DIDN'T KNOW, I MISS RUGBY SHITLOADS



Albin 8 år ringer in till Martin Timell i radio.
Jag skrattar bara jag tänker på detta klippet!
Dagen.. Den var inte jättemärkvärdig som vanligt, men mitt humör är sådär halvdant att jag undrar vad som är fel. Jag är inte den glada, spontana och positiva Nastasja som jag brukar vara i vår klass. Nu känns allt lite nere, lite jobbigt och störande jämt. Imorgon blir det en lång dag i skolan till att börja med, sedan springa på stan och fixa present till Barret, hem och bestämma outfit till lördag och till sist däcka i sängen. Jobb hela lördagen och avsluta med fezt; det var länge sedan nu och jag kan nog tagga till tills dess! Söndag gäller intervallträning utomhus före hårdträning inomhus; död lär jag vara. Eftermiddagen kommer spenderas vid skolböckerna. Ikväll är jag stolt över min träningsprestations och är nöjd med mitt psykologiarbete som ska lämnas in imorgon. Nu är det dags att sova!

MJF.

S, x
Kategori:
Kommentera inlägget här: