Game day! Lerig grusplan är vad jag längtar efter.



Jeans - Lager 157 Gällstad
T-shirt - Impact [konkurs]
Kofta - Lager 157 Gällstad
Väska - Lager 157 Gällstad
Hallå hallå!

Gårdagen var svinlång. Jag hade längtat efter sängen hela dagen, att jag bara skulle springa och krypa under täcket direkt efter skolan men det blev andra planer så fort jag kom innanför dörren. Mamma ville till Marbäck och syster till Gällstad och jag fick agera chaufför! Det gick bra och parkering är riktigt kul. När jag klarat mig fint på Willys var det dags att trotsa Pluto-backen; och för er som inte vet vad det är för något, är det en av Ulricehamns brantaste backar där dragläget är essentiellt, och backen ligger mitt i stan precis bredvid den enda 'nattklubben' (hahah). Fyra kärringstopp senare brummade jag därifrån, men vet ni? Det var riktigt gött att ha det gjort.

I dag ska jag börja med engelska, gå på skolans dansuppvisning, ha 3h styrteknik, fika och sedan tagga för match med mina bästa flickor. Ikväll möter vi Torpa i Jönköping och vi ska dit dirr efter vi slutat typ. Tydligen lirar de i divison 3 men who cares? Vi har mött Div.3 lag innan och det har gått bra. Det ska bli roligt att möta kära Fridlac med! Nu ska jag dricka upp mitt te och borsta tänderna, sedan traska iväg i det blöta ute.

Falling slowly - Glen Hansard and Marketa Iglova

S, x
Kategori:
Louise:

Tack Stas:) Du var grymm på matchen! Det blev väl inte så mycket match för mig men men;) Det var gött å vinna:D kisses!

Kommentera inlägget här: