GUESS WHAT?!



Jodie and myself, back in the day with short hair!
Tja!

Nu känns det som jag tagit lite större steg i mitt annars dryga liv. Jag har skrivit upp mig för teorikursen på körskolan, det drar igång 14 april. På söndag ska jag köra bil igen för första gången på forever.  23 april ska jag och Jesper till Göteborg och kolla på UnderOATH! ÅH, jag dör av längtan! Min första konsert sen Westlife (x2) när jag gick i 6:an/7:an. Hm, men det var något mer som jag nu har förträngt. Mitt huvud är inte van vid att ha så här mycket stora saker att hålla reda på.

Min dag har vart ganska slö egentligen. En lång fika med Marika efter skolan var mysig sedan begav jag mig till jobbet och testade kebaben vi har börjat med där, helt okej. Hem kom jag vid 7 och åt. Nu chillar jag lite här med Kings Of Leon och UnderOATH i öronen och ska nog lägga upp lite gamla bilder på facebook. Underhållning på en fredagkväll liksom. Imorgon ska jag jobba 12-17 och sedan blir det nog konsert i Pingstkyrkan innan filmkvällen drar igång hos mig.

Ha en bra helg, snyggingar!

YOU WHAT, YOU WHAT!

S, x
Kategori:
jossi:

14 mars har varit för längesen haha :D

Kommentera inlägget här: