091126 - med syster


jeans zara | linne topshop | sammetsjacka lager 157


Ja, ibland är det gött att komma hem och ravea med mamma och syster, ta lite kort och löra 70-tals dancemoves med dem. Då mår jag kalas och inser gång på gång hur jäkla bra jag har det med dem. Ikväll ska mamma laga mat (mormor har ju agerat kock de senaste tre veckorna typ) och det kommer bli skitgott!

Snart ska jag springa iväg till skolan och representera Teknikprogrammet under Öppet Hus timmarna, niiiiice. Det blir nog jag, Hannah, Axel, Herman, Dje och Jonas som får stå där och hålla i taktpinnen medan Arne rusar runt överallt. Några timmar bara, sen är det ledigt. Och imorgon slutar jag redan vid tjugo i två och ska till Borås med family innan jag äntligen får pussa min finaste!

S, x
Kategori:
johanna:

jävla tvillingar. kan de alltså vart sofia som smussla ner den i min väska?;)

johanna:

ni är cp lika;) och jahaja! fy fasen för sofia;)

Kommentera inlägget här: