TODAY'S PLANS



Hittade ingen snygg posarbild på oss så det får bli denna, haha. Efter konstruktionen drar vi till Ullared och gottar oss lite. Det är faktiskt bara andra gången jag är där, sist var med lilla Jocke och hans mami på sommarlovet för några år sen. Då var det knappt en människa där inne och jag fattade inte alls vad det var för snack om att man fick köa både in och ut! Hoppas på ungefär samma sak idag, orkar inte knö bland människor. Ikväll kanske jag befinner mig i Tvärred och kikar på MTV's premiärmatch (div. 5); första gången jag står vid sidan om på en premiär.

Ett annat problem är skinnpajen jag köpte igår, den känns lite för stor idag så jag ska fjäska lite för min vän och se om vi kan åka ner och byta den innan vi far iväg på vårt äventyr. Annars då? Te blir min frukost, är alldeles för lat för att ens bre en macka, herregud. Men när jag tänker efter är det fiskgratäng i skolan idag.. det kanske får bli en macka ändå.

Tuh-rah!
xxxxxxxx
Kategori:
Kommentera inlägget här: