friday i'm in love (and every other day too)



One of those days when you wake up and want to crawl back under the covers because you can barely open your eyes. Suddenly you realise that this one day, it's Friday. You then remember what Fridays means and out of nowhere you find the strength to open your sleepy eyes and get up despite the cold floor and lack of motivation to get dressed. I get up with a smile on a Friday because my love comes home. It being the weekend doesn't mean the most anymore.

Det regnade lite imorse och när jag gick ut ur skolan sken solen och det var slask överallt, vatten rann nerför vägen och man såg asfalten. Jag hoppas att det fortsätter såhär nu! Har varit en lugn dag i skolan och jag har inte gjort så mycket sne jag kom hem. Insåg att jag har en redigt tråkig gaderob och med lön i hand lockar shopping men nu har jag slängt iväg pengar på sparkontot for safe keeping. När studenten kommer kommer det vara värt en mindre festklänning nu. Jag ska hoppa i ytterkläderna och ta mig till bussen och åka mot Borås, det blir en liten runda på stan innan jag möter b-friend hemma hos honom. Nu är jag så himla glad!

2 hours, baby!

S, x
Kommentera inlägget här: