re-cap of le weekend

I fredags åkte jag till Borås, hittade ett nytt festplagg och sen fick jag äntligen träffa min bästa. Vi åt lite tacos och sen satt vi på Viskan en stund med ett gäng och pratade festligheter. Vi försökte oss på att se en film men b-friend somnade ganska snabbt, haha. Lördag morgon åkte jag hem för att jobba och var nästan på väg mot Jönköping innan jag insåg att bussen inte skulle vända och köra slingan (förbi där jag bor) och fick hoppa av 654651321 km från my place. Mor hämtade mig, jag packade i ordning lite och sen blev det jobb. Gjorde mig i ordning after work, hämtade Elin, Elin och Malin, hämtade fribiljetter till Puls och sen åkte vi till Borås! Det var drag hos b-friend som kirrade förfest och det var riktigt jäkla kul. Några stack till Harrys och några till Puls; träffade halva Ulricehamn på Puls innan vi drog till donken. Vet inte ens när jag kom i säng, bara att det var sent och att jag fylle-somnade direkt.

Vaknade nio idag, pigg och hungrig, sitter i b-friends goa tröja och myser. Det blir en lugn dag idag och imorgon är det dags för skola igen. Tror jag ska gå och fixa lite te nu.

S, x
Kommentera inlägget här: