Helhelg i Borås

Har haft en svinbra helg och har inte pluggat en sekund - SKÖNT, KALLAS DET! I fredags stack jag till Borås och pussade på pojkvännen, kalasade för hans mor och hälsade på uppe hos Tim en sväng. Tidigt uppstigning på lördag för att ta bussen till Ulricehamn och jobba; vi blev klara skitidigt så att jag slapp stressa ihjäl mig till Borås. Bilade mig tillbaka till B-town och tog första ölen med Robert och Kryyger innan vi stack på förfest hos Tim. Bra musik, god dricka, underbart sällskap och kvällen började fint! Fick skjuts till stan och köade till Puls i 22 minusgrader med Jaqueline då vi två är för små för XoY, haha. Dansade och drack och blev även nersprejade med öl men det var kul! Tog följe med Patric och mötte b-friend & co. och stack till donken. Det är knappt värt att nämna hur cp vissa blir av alkohol, det slutade i alla fall med att Adam fick en Sprite över sig.

Idag har vi bara slöat, ätit och gjort lite ärenden innan jag åkte hem. Nu sitter jag här och degar, orkar knappt tänka på att vi har fysik imorgon. Men vet ni? Det är bara 2 veckor kvar till sportlovet, how sick?

Robert.

S, x

Kommentera inlägget här: