ingen konstruktion = ledig onsdag

Som sagt, en lektion på onsdagar och med den inställd är vi lediga idag! Dock ska jag till skolan om 45 minuter och intervjua min fysiklärare/gamla mattelärare för mitt projektarbete. Fyfan vad jag ligger efter med det, så det gnager i magen. Jaja, ett steg i taget. Snöstorm är det ute, inget jag direkt ser fram emot, men så är det. Som jag och Joel diskuterade, när det är regnigt då klagar vi, när det är för varmt klagar vi, när det är för kallt och snöigt på vintern som det inte varit på hur länge så helst - DÅ KLAGAR VI MED! Vad är det för fel? Att vara nöjd har väl aldrig dödat någon?

Te + rostat bröd med banan på, gottefrukost. Ska borsta tänderna och sedan planera vad som ska pluggas sen innan jobbet. Imorgon är det torsdag och då återvänder nog min älskade till sin mobil efter några dagars tripp ut till skogen. Sen är det fredag och då får jag pussas. JAG LÄNGTAR!

Robert.

S, x
johanna:

BANAN PÅ MACKA?!?!?!? DU ÄR GALEN!!!

har iallafall skrivit upp den andre feb på mig:) säg till om det är någon annan du vill ge bort istället!

Kommentera inlägget här: