Mitt 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag handlade på systemet, reste utanför Europa, åkte till London med bfriend, jobbade ständig natt, 

Har du några nyårslöften?

Förutom allt det vanliga som jag aldrig håller fast vid så ska jag försöka tro på mig själv lite mer och bli lite mer självsäker.

 

Blev någon/några du känner föräldrar i år?
Två av mina kusiner fick barn; Mercedes fick en son och Saul fick en dotter.

 

Vilka länder besökte du?
Danmark (1 januari under vårt firande i Helsingborg), England x2 - London med bfriend och Manchester med Malin, och Australien med Julia!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Kommer aldrig riktigt ihåg datum, mer tillfällen. Som när Nana gömde sig i en låda och dök upp på Barret och Marikas 20årsfest när hon egentligen skulle vara i USA. När jag fick fira midsommar i Kungshamn/Smögen med världens bästa brudar. Mina resor till London, Manchester och Australien. Alla fester med mitt gamla jobbgäng från Ericsson. Och nu senast, när jag fick förfesta på juldagen med mina favoritkillar från min gamla klass; världens goaste gäng. 

Vad var din största framgång 2011?
Att jag tog tag i mig själv, gjorde något jag verkligen ville och RESTE!


Största misstaget?

Kan faktiskt inte komma på något!


Bästa köpet?

Allt med Australien.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Australien, kläder och mat.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Håkan Hellström och hans konsert på Societén i Varberg i somras.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
LEVELS, Vi peratar inte esvenska, Give me everything, Fest hos Mange, Mitt hjärta blöder, Mean old devil got on II, and so and so on.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.


Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, haha.

 

Favoritprogram på TV?
Jag kollar inte på TV!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Klippte mig, fick ett blombud i frisörstolen av mor och syster, åt lunch med Malin och Elin, köpte mig en flaska rött på systemet, åkte till Borås och blev bjuden på mat och dryck på Babbel av bfriend, gick till Klubb Pank på XoY och drack mojitos innan jag somnade 02.00 bredvid min fina kille.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bättre än alla föregående år hoppas jag.

 

Den bästa nya personen du träffade?

Emilia Bergendahl! & alla godingar i Australien, speciellt Linnéa och Victoria!

Kommentera inlägget här: