2012 in pictures and captions.

VÅREN:
Gick från blondin till brunett. Målade om hus. Käkade LCHF och kom fram till att dieter inte är bra för psyket. Fikade på Format. Åkte snowboard. Jobbade dagtid på H&M i några månader. Dog av kylan! Sa hejdå till dåvarande pojkvän + vänner i en månad när de åkte till Thailand. Umgicks med vänner. Lade ner LCHF:en när det blev semletid. Åkte till Stockholm för att se Avicii som ställde in. Påbörjade ett halvt samboliv i Borås. Firade in påsken i Varberg med god mat och en nyfödd liten tös i bekantskapen.


SOMMAR:
Jag umgicks med mitt gamla skiftlag, drack rötjut och spelade vinyler. Köpte keps. Åt årets första grillade mat som singel. Firade in 21årsdagen med brustet hjärta och världens bästa vänner och familj som stöd. Besteg vad som kändes som Kebnekaise med Nana som styrde födelsedagsfrukost för mig! Fick lödcertifikat, hade pollenallergi och gick barbent många dagar i maj. Köpte mig min Harman/Kardon för mina födelsedagspengar. Kollade på balen och tänkte tillbaka på 2010.


MER SOMMAR:
Hade sjukaste afterworken med mitt skiftlag dagen innan Summerburst. Åkte till SB i GBG med hela Tjejmaffian och röjde något sinnes i 2 dagar. Såg Avicii och fick höra Levels live - kunde dö lycklig då! Lagade massor med mat. Hade Australien-reunion med Victoria i Alingsås - ett kärt återseende. Laddade upp för midsommar i Kungshamn/Smögen med Tjejmaffian. Åkte iväg och njöt av sol och hatade kylan. Fick veta att jag fått lägenhet i Borås!!!!


SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR:
BOKADE 11 BILJETTER TILL Swedish House Mafia 22 NOVEMBER!!!!
Tog en veckas semester till England och började med att missa anslutningsflyget i Frankfurt. Blev bortskämd av mormor, träffade mina tre kusinbarn och största delen av min stora släkt. Hade reunion med så många fina vänner och drack öl varje dag. 



JULI OCH SÅ VIDARE:
Fortsätta fira att det var sommar och sprang en del. Åt årets första kantareller och hängde på mammas balkong. Hade en än bättre afterwork med skiftlaget på Grand. Gick på bio med sommarklädda snygga tjejer. Såg ett antal regndroppar. FICK NYCKLARNA TILL MIN LÄGENHET! Flyttade in och började inreda min egna lya. Sprang Kretsloppet (10km) på 52:04:03. Hade Australien-reunion med min resekompanjon och våra Alingsåsare! Hade inflyttningsfest med jobbkillarna. Började gå höstklädd. Gjorde framsteg på jobbet.


HÖST & VINTER:
Lagade mat. Lockade håret och hade firmafest och träffade en kille. Hade inflyttningsfest med tjejerna. Gick på musikal med mor och syster. Taggade inför SHM. Plockade svamp med killen från firmafesten. Tog med mig en bästa vän till England för att träffa släkt och vänner, festa, shoppa och äta en helg. Mindes Australien och våra fina vänner. Hade en urspårade skiftlagsfest med godiskrig som slutade med ögoninflammation och piratlapp. Åkte till Stockholm med Tjejmaffian för att se den svenska husmaffian - oförglömlig kväll. & lillasyster stack till Kenya i några veckor.


MER VINTER:
Bokade Summerburst 2013 dagen efter SHM-helgen. Den första snön kom 1 december och 1 advent var supermysigt. Presenterade killen från firmafesten som min pojkvän Daniel för familjen. Bakade pepperkakor för första gången. Firade julafton i Sparsör och juldagen i Marbäck. Juldagskvällen blev en stor reunion på hotellet med gamla vänner.

 
 

Det har varit ett långt år med många toppar och dalar. Jag har varit trasig men med bästa vänner och underbar familj blev jag hel. Jag vill bara minnas de skratten och de bra stunderna för det är de som tar över. Och all god mat förstås! Jag har även funnit ny kärlek och känner mig redo för 2013.
God fortsättning, vänner!
Kategori:
Kommentera inlägget här: