Semesterliv

Jag tog ledigt i torsdags och har spenderat dagarna efter jul med min Daniel. Vi tog bilen och åkte mot Varberg i torsdags. Vi befann oss plötsligt vid ett 'berg' omringat av en lövskog. Vi tog fel väg och promenerade och fotade i någon timme innan vi kom tillbaka till bilen; jag trillade såklart en gång på vägen. Efter en sväng i butiker i Varberg city åt vi en pizza på nyinredda Campino och åkte vidare till Göteborg för att hälsa på Daniels bror. Väl hemkomna drack vi rötjut och bokade rum på Stenungsbadet i Stenungsund.
 
När vi anlände till Stenungsund och spahotellet ville vi bara svira om till badkläder och njuta av bastu och bubbelpool. Kände mig så mjuk i kroppen efter några timmar i värmen! Åkte in till centrum och åt på Harrys - svingott kött med pepparsås, mmm! Avslutningsvis somnade jag i hans famn till Rambo II. Åt lite frulle och åkte till Alingsås på vägen hem. Sitter nu i soffan med tända ljus, filt och te i mitt eget sällskap. Ikväll kommer Julia hit och äter och dricker lite.
 
På måndag ska jag fira in det nya året med några av de bästa människorna i mitt liv. Nytt åt är såklart alltid en nystart och en början på många roliga planer!
Kommentera inlägget här: