Dag sex i veckan

Efter frukost igår åkte jag och Daniel till Gärdhems loppis i Dalsjöfors. Det var otroligt trångt och kö ut genom dörren för att det var första öppetdagen efter sommaruppehållet. Kom därifrån med några fat, muggar och ett dåligt humör tack vare alla korgar jag fått i ryggen, haha.
Åkte hem till Ulricehamn och hängde med Chey. Vi såg på en favoritfilm på VHS:en, en Riverdance-film.
Sen åkte jag och handlade mat till kvällen som jag skulle spendera med tjejerna. Iklädd ny rutig mjuk jackatröja från Myrorna.
Och mina fina skor från Emmaus.
Hit åkte jag sedan. I det gula huset på Villagatan har jag spenderat mycket tid. Det är nämligen Malins barndomshem.
Thure såg till att osten smakade bra innan vi satte oss ner!
Elin Malin Thure Hannah.
Signalkräftor, glutenfri västerbottenostpaj, parmaskinka, salami, fyra olika ostar, kex, oliver, mozzarellasallad och vitlöksbröd. Den här variationen och mängden mat är standard när vi ses!
Årets första <3
Hej hej Malin!
Allvarlig diskussion om fotboll.
Efter en lång middag satte vi oss i soffan för att jäsa, kolla roliga youtubefilmer och prata.
Inte så populärt med kameran alla gånger, hä hä.
Och kaffe på det!
En riktigt riktigt bra kväll. Typ det jag saknar med att inte bo i Ulricehamn - de spontana och de uppstyrda kvällarna med tjejerna. 
Kommentera inlägget här: