Gårdagen

Glutenfria linfröknäckebröd med 1. grillad skinka och cambozola 2. perfekt kokt ägg med lite salt.
Efter jag klippt mig mötte jag som bekant upp Malin och Thure på Viskan. De fikade något otroligt goda bakelser.
Och jag åt deras caesarsallad.
Pinglor!
Väl hemma var ljuset perfa så jag fick med Daniel på ett gäng bilder. Så himla mys att ha bara.
För att det var fredag och för att jag gillar honom köpte jag blommor till honom påväg hem.
Och sen så jag ut såhär när åkte vi ju till Fristad för att äta tacos och se på film med Kim och Nathalie. Vi kikade på The Grand Budapest Hotel som fått typ över 8,0 på IMDB och jag förstod den inte alls.
Vicky:

vad loreensnygg du är! och jag fattade inte heller grand budapest men den är ju så vacker att bara kolla på tycker jag.

Svar: åh men tack snälla! det har du verkligen rätt i, den var vacker gjord.
Nastasja Thor

Jennifer:

Alltså, du äter så mycket gott!!! Blir ju panikhungrig här precis efter frukost ju, haha.

Svar: Haha! En av mina topp tre viktigaste saker i livet ju! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: