Middag med mannen min

Förra veckan frågade Daniel mig om jag ville äta middag med honom en helg. Ja tack! Så jag tog en spegelselfie igår och sen gick vi till La Copita.
Där är det tapas som gäller. Gratinerad getost med tryffelhonung <3, en kötträtt som inte var något speciellt, och musslorna alla ravear om jämt och som jag inte heller tyckte var wow. Men ihop var allt gott. Så delade vi lite på potatis med.
Jag menar, det ser ju flashy ut men det kanske bara var att skyn/såsen/soppan inte var tillräckligt bra kryddad. Vi avslutade med varsin kaffedrink, köpte godis på hemvägen och såg sedan filmen Maleficent innan vi somnade aströtta efter en långdragen jobbvecka.
Jennifer:

Åh, så mysigt!! Perfekt sätt att varva ner efter en hektisk vecka ju!

Svar: Word sistah!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: