Rönnbär och sånt

Hej hej Nastasjan igår!
Hade på mig mitt nya halsband med fyrkanter i triss.
Jag skulle nämligen till Ulricehamn för att hämta bilen hos mamma. Tog köpte en latte påvägen och njöt av solen som kommit fram efter veckor med grå himmel.
Hörde under dagen att det vankas vargavinter då det finns så mycket rönnbär? Aldrig hört! Nu är det bara att vänta och se.
I Borås var det lite varmare så jag körde på vinrödklänning och min super-v-ringade beigestickade tröja. 
Och loafers på i sann höstanda.
Även om solen lyste så var det lite kallare i Ulriceham så jag sprang snabbt in till mamma.
I flickrummet.
Mamma kom hem en stund senare så vi passade på att åka ner till India Garden och äta lunch. Poppadoms till mig!
Naan till mami.
<3
Vi delade på denna lammrätt.
Och kycklingen. Så jäkla gott.
Sen åkte vi hem och jäste en stund i soffan tills hon skulle tvätta och jag körde hem till Borås igen.
Kategori: Alla mina dagar Taggar: Borås, India Garden, Mamma, Ulricehamn;
Maria:

Åh så fint med att det börjar komma röda löv nu :)

Svar: Ja, alltså jag bara längtar till alla färger nu i höst!
Nastasja Thor

Emiilije:

Så himla fina bilder.

Svar: Tack snälla du! Puss!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: