2 december

 
»» kombinationen sluta med p-piller/gå hos kurator/omvärdera mina relationer har fått ångesten att släppa taget så himla mycket.
»» när jag slutade fokusera vid min vikt så himla mycket började jag bli så mycket mer bekväm i mig själv.
»» jag har blivit så mycket modigare det senaste året; obs! ett år sedan jag hoppade bungjump!!!!
»» det är mindre än en månad kvar tills vi får nycklarna till lägenheten och jag är så redo att börja livet ihop med Daniel.
»» jultröjesäsongen har börjat!
»» om ett par veckor kommer lillsyrsan hem för jullov <3
»» jag har börjat uppskatta min vardag mer än någonsin tack vare första punkten.
jennifer:

Alltså, DU <3 Blir så otroligt varm i hela hjärtat av att läsa detta! Så mycket fint ju!

Svar: <3<3<3
Nastasja Thor

D:

Lovelove

Svar: Lovings.
Nastasja Thor

Klara:

Alltså blev så glad av det här inlägget. SÅ bra!

Svar: Åh, tack fina du!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: