My Christmas jumper and another list.

»» när jag jobbade en natt för någon vecka sen kom jag på en liknelse (på engelska) till min ångest alla Harry Potter-fans kan förstå: My anxiety is like a dementor. It makes me feel like I never will feel happy again, drains me of all energy and sometimes I just can not think of any happy thoughts to help me produce a patrous that will save me. But when I do, those motivational thoughts produce a corporal patronus that charges down those raging waves of self-destruction.
»» igår avslutade jag ett kapitel hos min kurator och har bestämt att det var sista gången vi sågs (för alltid? för nu?). Jag klappade mig på axeln för allt jag bearbetat, förstått och dealat med. Därav hoppas jag att dementorn inte kommer i närheten lika ofta.
»» musikhjälpen är igång sedan i förrgår och dygnsvändningen igår natt var så himla mysig med det gänget i TV. Smsade iväg en hundring när jag önskade Hey Ho med The Lumineers = 2 månaders bromsmedicin. Skänk skänk skänk!
»»  jag har sett årets första luciaframträdande, på jobbet igårkväll faktiskt och det var mysigt.
»»  jag har gjort färdigt ett julkort till fina Sandras roliga initiativ som jag ska skicka iväg till en helt okänd person, så himla fin grej!
»» mamma har smygköpt ingredienser till lussebullar och jag bara längtar tills hon bakar dem för hon är bäst på det!
Sandra Lundin:

Massa bra saker på din lista ju! Kommenterade typ nyss på ditt andra inlägg + skickade mail till dig så jag kan verka vara lite av en stalker, men ville bara säga att jag fullkomligt älskar din tröja!

Svar: Haha sköna bloggande stalkers är dock mer än ok ;) tack snälla! Fyndade den faktiskt på Primark i höstas (ett säkert kort för jultröjor varje år skulle jag vilja säga)!
Nastasja Thor

Nana som saknar julen:

TRÖJAN!!!!!!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Men nu blev jag typ kär! Så gullig tröja!

Svar: Men tack! :))
Nastasja Thor

Maja:

åå tack snälla Natasja! :)

Vicky:

suuuperfin tröja! och vilken grej att avsluta med kurator. det är alltid ett steg ju (+ skönt/läskigt på sitt sätt såklart). och tack för påminnelsen om musikhjälpen! så mysigt ju <3

Svar: åh tack vicky!! <3 det är verkligen ett supersteg och precis som du säger är det skönt och läskigt samtidigt.
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: