Whites flakes falling from the sky.

Det är få saker på vintern jag tycker är vackrare än snöfall. Det känns stilla och harmoniskt. Igårkväll spenderade jag timmar framför Band of Brothers och som jag längtat efter att se om det. Ostbågar, te, juleskum och tända ljusslingor gjorde mig sällskap. Idag är jag och Daniel ute och provar sängar för att ikväll gå på nyaste Hobbit-filmen. Längtar så!
lovisa:

håller med dig! och sista bilden, åh, SÅ fin. jag vet inte var bilden är tagen men får nästan islandskänsla?! så FINT!

Svar: Men TACK snälla duu! Den är tagen genom mammas vardagsrumsfönster faktiskt (så i lilla Ulricehamn!) :)
Nastasja Thor

Klara:

Här väntar vi fortfarande på snön :( Och BoB är bland det bästa jag sett.

Svar: Åååh hoppas den kommer till er snart! Och JA! Min etta i serier helt klart.
Nastasja Thor

ISA:

Alltså, jag har verkligen inte samma kärlek till snö som många andra verkar ha. Men sista bilden var så rofylld på nått sätt ändå. Bor du någonstan norrut måntro!? :)

Svar: Jag svär år den med ibland, men att sitta inomhus och se den falla tycker jag om mycket! Bor faktiskt ganska långt ner, i Ulricehamn (Västra Götaland) :)
Nastasja Thor

Jennifer Palmblad:

Fint, men attans vad jag fryser när jag kikar på bilderna.
ps. är klädd helt i fleece.

Svar: Tack! Haha, det låter rätt mysigt med fleecedress ändå ;)
Nastasja Thor

Sandra Lundin:

Men åh, så underbart! Vill så himla gärna att det ska snöa lite här med.

Svar: Håller tummarna att det börjar falla hos er snart med, lagom till julafton liksom :)!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: