21 saker

 
»» slarvigt upprullade skjortärmar
»» den första varmen drycken när jag stigit upp ur sängen
»» när vinden är kall mot kroppen men en ylletröja värmer ändå
»» när jag inser att jag klarat av saker i livet som tidigare varit så jobbiga men jag gjort dem ändå
»» när allting är precis som vanligt när jag träffar mormor
»» glädjen över att komma hem till min käraste efter jobbet, den känslan alltså
»» att Harry Potter har gett mig så mycket glädje, spänning och fröjd i livet
»» mogna avocados
»» när jag planerat en måltid och den blir exakt så jäkla god som jag vill
»» att andas in den engelska luften så fort jag stiger av flygplanet och känner mig så hemma
»» att konfrontationer blir mindre och mindre läskiga ju mer jag vågar
»» att svampplockning ger mig så mycket tillfredsställelse
»» att fånga ögonblick med kameran
 
»» mosat ägg med smör och salt på knäckebröd med skivad avocado på
»» sommarnätter som doftar blommor och grillrök
»» mjölkchoklad som varit i kylen minst en halvtimme
»» när luggen är nyklippt och ligger som den ska
»» Game of Thrones, Suits, OITNB, Band of Brothers
»» när min käraste pussar mig i pannan, känns så himla tryggt och fint bara
»» en riktigt go' löptur som tröttat ut kroppen och drar på smilbanden
»» sushi med soja och perfekt mycket wasabi
Jennifer:

Alltså, detta är så fint!!

Svar: Tack fina!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: