I mina hemtrakter en förmiddag

Efter att jag varit hos läkaren brummade jag hem till Barret för att hälsa på.
Hade med mig en inflyttningspresent från mig och Nana till vår nyvakna donna. 
Hon blev superglad för sina nya vinglas och bjöd på jordgubbar och grädde, lyx!
Vi kramades hejdå och jag åkte hem till mamma. Utforskade om vinbären var mogna än. Snart så.
Hade på mig en oanvänd blommig kjol jag märkte att jag tycker mycket om.
Smakade även lite på körsbären som lyste rött bland alla gröna blad.
Efter en 1,5 timme powernap på soffan mötte jag upp Krista på lunch i stan. Skymtade den här fina balkongen på gågatan.
Vi ställde upp på bild för den nyöppnade indiska restaurangens facebooksida. Vill tipsa er om den också - India Garden på gågatan i Ulricehamn, supergott och hur härlig personal som helst.
Vi tog varsin dagens som var kyckling punjabi med naanbröd.
Min helt fantastiska kusin. Hon flyttade hit med sina föräldrar och lillebror från England och började sista året på mellanstadiet, lärde sig språket och har sedan dess uppnått så mycket. Hon är verkligen en förebild <3
Som tack för att vi ställde upp på bild (tror jag) fick vi dessert! Hur fint?! Krista åt denna goda glassbakelsen med pistaschnötkross och jag åt en mangosorbet. Nam!
Sen åkte jag hem till Borås för att jobba och körde förbi en av stadens dyra statyer. Här är Pinnochio. Klart slut!
 
Emiilije :

SÅ härligt inlägg!!

Svar: Åh med tack fina! :D
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: