People

 
Jag är ju inte helt bäst på att utesluta mobilbilder i bloggen, därför önskar jag att jag kunde köpa en bättre iPhone så att bilderna inte var så risiga. Men så ärt ibland. Var i alla fall på Paolo's igår med fem goa tjejer som jag faktiskt inte brukar umgås med. Jag skulle träffa Ida en dag den här veckan och så bjöd hon med mig att hänga med på middagshäng istället. Vi åt gott, jag en högrevsburgare <3, och några av de andra åt antipastotallrikar (som var asgoda). Kvällen var varm och jag drack ett gott glas rött till, lite semester i vardagen så. Men det borde vara mer sånt här, randomumgänge. 
ISA:

Äsch då, mobilbilder är bättre än inga bilder brukar jag tänka :)

Svar: Egentligen ja! Men ångrar alltid att jag glömt ta med kameran, haha.
Nastasja Thor

Clara:

Maten såg underbart god ut!

Svar: Det var den verkligen! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: