Sigma 30mm f1.4

 
Efter en hel del fundering slog jag till på ett objektiv jag spanat på. Det är tack vare många bloggare som har det här objektivet som jag ens fick upp ögonen för det och när jag träffade Jennifer sist fick jag kika lite på hennes. Har växlat mellan mitt bökiga men underbara Tamron 28-75mm och mitt Canon 50mm f1.8. Föredrar ett litet som inte tar så mycket plats men med 50mm blir det alltid lite krångligt att få till bilder utan att behöva stega långt bak, klättra högt upp och knö ihop motivet. Så med det här hoppas jag få utvecklas ännu mer! 
 
Dessutom hittade jag det på www.fotosidan.se via en annons så det var billigare än ett nyköpt men det är fortfarande i nyskick med medföljande motljusskydd. Hur bra fynd?!
Kategori: Fotografering Taggar: Canon, Foto, Fotosidan.se, Objektiv, Sigma, Tamron;
Kommentera inlägget här: