27 november

Jag har inte jobbat sen förra torsdagen och bara varit på omcertifiering av mitt lödcertifikat två dagar så jag har mest varit ledig. Lyckades pricka in min första ordentliga mensvärk (sen jag var 15 typ) samtidigt som mitt praktiska lödprov och välte grejer omkring mig i typisk mensveckaklumpighet. Har annars satt upp lite adventsgrejer här hemma och druckit årets första glögg. Nu väntar ytterligare en ledig dag som jag ska spendera med några vänner. I helgen jobbar jag och imorgon ska vi se lillsyrsan och hennes gospelkör framträda för första gången, INTE NÅDIGT PEPP! 
Vicky:

å! drack också årets första glögg nyligen, mina snälla kompisar hade med sig från sverige. SÅ mysigt. och alltså pepparkake/blåmögelostbollarna från förra inlägget? dör. allt gott samtidigt ju.

Svar: Åh, läste det, så himla bra grej att få! Och - oh yeah, måste testa de där bollarna alltså!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: