Dagar i världsklass.

En dag gick jag på stan i Borås och svängde förbi min favoritsecondhandbutik. Hittade ett par skor till mamma i julklapp. Bäst bäst bäst secondhand!
En annan dag gick jag en promenad under grå himmel och torkade löv.
Det finns färg på ett helt annat sätt vid den här tiden på året. De röda bären är så novemberröda och är inte trädstammarna extra bruna med extra grönt barr så vackert nu? Åh, jag gillart.
Sen att det regnat länge, det får jag ta (men nu är det frost!).
Den dagen var det även väldigt dimmigt och vanligtvis ser en hela vägen ner till sjön härifrån men nu var det som ett enda stort täcke över staden.
Folk har börjat julpynta och det här med grönt på balkonger med ljusslingor runt = att går runt i en tumblrbild varje kväll.
Gick även förbi ett av mina favorithus. Tycker att fasaden med de vackra balkongerna är helt: ♥
Jag har också gått runt och kollat upp mot sådana här vyer. Nakna grenar mot en enfärgad himmel är lite som mina tankar som far runt i ett samtidigt väldigt tomt huvud ibland.
En kväll överraskade jag Daniel med uppdukat julmys på skrivbordet i mitt rum. 
Hade även julpyntat lite.
Vi drack ju årets första glögg, åt sjukt goda ostar, pepparkakor, charkisar, torkade fikon, marmelader och pratade om bra saker och jag blev kär om och om igen i min världsbästa pojkvän.
Någon dag efter det var jag hemma hos en väldigt saknad Sara och Stine.
De har det rätt och slätt fantastiskt hemma hos sig <3
Det var frukostdags (nr 2 för mig)!
Stine ♦
Och Nastasjan!
Det var en otroligt vacker dag alltså, något grått men mjukt ljus samtidigt och jag kunde liksom inte stänga av kameran.
Till lunch åt vi Saras Janssons Frestelse och ägghalvor med räkor på.
Sen satt vi i köket och pratade och drack mängder med kaffe.
Igår var en väldigt väldigt viktig dag för vi skulle till Kinna och se när lillsyrsans kör - Reliance Gospel Choir - skulle framträda. Det var första gången vi skulle få se dem och jag hade bjudit med Julia och Micke (som numera är helt med på att kameran kommer tas fram och bjuder på surminen, hahah)!
Körens maskot - Nunkan! (Nun + ankan)
Bästsyrran <3
Deras alldeles egna kompband som är SÅ JÄKLA BRA!
Här är de, och som de röjde.
I och med att jag jobbat hela dagen hade jag inte ens tänkt på hurvida Chey skulle sjunga solo eller ej. Men när hon tar stegen ner från sin plats och går mot micken så brister det totalt för mig. Är så stolt och lycklig på en gång när jag sitter där och har tårar i hela ansiktet när hon sjunger. Och som hon sjunger dessutom <3

Mina favoriter.
Efteråt fikade vi och jag var så himla glad för Cheys skull att en hel drös av hennes vänner tagit sig dit för att se henne. Nu längtar jag till 28 februari när de kommer till Ulricehamn. 
Klara:

Det är så fint att känna sig stolt över sina syskon!!

Svar: Typ den bästa känslan alltså!!
Nastasja Thor

jennifer:

Alltså, din syster!!! Var tvungen att titta på klippet du skickade flera gånger pga asbra!!

Svar: Bäst bäst bäst! Alltså, så grymma hela bunten med!!
Nastasja Thor

David, Reliance Gospel Choir:

Hej på dig! Vilka fina bilder du har! Skulle vilja fråga dig om det är okej om jag använder den bilden du tog på kören i Kinna som bakgrundsbild på min Facebook?! Om jag, såklart, nämner att det är din bild.

MVH, David, tenor i Reliance Gospel Choir

Svar: Hej David! Tack snälla! Och absolut, jag har mailat dig bilden så att du får den i normal kvalitet :) Tack för att du frågar! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: