Sjunde och åttonde november

Min första helt jobbfria fredag på mycket länge innebar brynfix och sedan sushilunch hos Julia.
När vi ätit färdigt placerade vi oss i soffan för att dricka kaffe och boka biljetter till Kristina från Duvemåla som är uppsatt på Operahuset i Göteborg. Något att längta till i januari!
Bästkängorna på när jag åkte hem för att ladda inför en afterwork jag skulle fota.
Lördag och jag satte igång med lite brödbak medan Daniel sov och jag skulle redigera bilder.
Spillde te över hela mig själv och sedan pumpakärnor. Just one of those days!
Frukostdags ett tag senare med favvokombon: havtornssylt och ost.
Min favoritperson var mitt sällskap <3
Efter sjuttiofem minuter i ugnen kom tre fina limpor ut som fick svalka av sig på balkongen.
Så vi läste/redigerade bilder ett tag medan vi väntade.
Sen packade vi ihop för att åka ner till Kim och Nathalie i Fristad.
Vi åt pizza och pratade film och byggbranschen, och jag laddade för kvällen som väntade, men de bilderna får ni se en annan gång!
Vicky:

havtornssylt och ost??? aldrig smakat men kombon låter ju strålande. saknar verkligen BIT-OST och OSTHYVEL. här blir det bara typ *färdigslajsade orangea bitar*

Svar: Åh ja! Speciellt med en lite starkare ost så blir det så himla gott :) Åh, förstår precis vad du menar; kände precis så när jag var ute och reste. Åk till IKEA?!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: