Unexpected gifts.

 
I torsdags kom jag hem från en fjärde asbra jobbdag och var så himla glad över helgen som väntade. Kikade in i brevlådan och sa till mamma att här är nog paketet du sa att mormor skulle skicka. Men när jag plockade ut det var det adresserat till mig med avsändaradressen i Edinburgh. Blev ju så glad så jag sprack ungefär. För att för två veckor sedan skickade jag ett kuvert med framkallade kort på den fantastiska trion jag hängde med i Edinburgh, till Jennifer. I kuvertet fanns även ett litet julklappsbidrag till en brakmiddag eller en bamsefrukost där borta för att jag älskar att de älskar mat precis som jag. Jag hade nojjat över hur det kanske skulle försvinna i och med pengarna i, men de hade varit tysta där borta bara för att jag skulle få överraskas med!
 
Ja, jag vet inte alltså. Är så himla glad och tacksam bara ♥
Hedvig:

men va vad fint!! så himla gulligt gjort ju!

Svar: De är så fina alltså!
Nastasja Thor

frida:

nääjjjj va fina människor det finns alltså.

och tack så mycket du, du är riktigt fin du med! puss pårej <3

Svar: I second that!
<3 och puss!
Nastasja Thor

Jennifer:

Hallå, du är ju så fin <3 <3 <3

Svar: <3
Nastasja Thor

Vilma:

Men åååh vad fint gjort!

Svar: Eller hur! Mer oväntade presenter till folket!
Nastasja Thor

Vicky:

men fyyyy så mysigt med paket. ett sånt fint och personligt du fick dessutom! <3

Svar: Ja, så HIMLA fint! Blev så överraskad! <3
Nastasja Thor

Sandra Lundin:

Men åh, så fint paket! Vilken lycka att ha det väntandes i brevlådan.

Tack snälla för din fina kommentar! Blir glad ända in i själen :)

Svar: Det är verkligen den bästa typen av gåva, den en inte förväntar sig! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: