A tea start on a Saturday

Lördagen förra veckan vaknade jag ju här igen och jag förundrades över att himlen var blå även denna morgon. 
Men det blåste mycket mer och trädet headbangade utanför.
Efter frukost gjorde vi alla i ordning oss för att gå till Anteaques.
Den himla fina trion inne på Anteaques som är en antikbutik som serverar m ä n g d e r med olika tesorter och finfika. 
Fatou!
Clara.
Välja te ur en meny.
Och så kom allt serverat såhär. Min raspberry tart, Jennifers lemon tart och Clara och Fatous scones med sylt och clotted cream.
Vi fick varsin tekanna med våra valda tesorter, jag tog vit granatäpple <3
Helt jäkla underbara alltså!
Clara tog med sig garn och stickpinnar och började på sin halsduk. Så passande, haha.
När vi tjattrat färdigt och låtsas färdigt att vi var gamla tantar / med i Alice i Underlandet gick vi hemåt.
Bad om ett kort på dem och som vanligt så förekom det många skrattattacker, perfekt tycker jag. En så fin start på min sista dag i Skottland. Thank you so much for letting me stay with you and for being the nicest people ever. I'll be back soon!
jennifer:

ALLTSÅ! Blev så himla varm i hjärtat av dessa bilder <3 kan du skicka bilderna på oss till min mail? :*

Svar: <3 skickar genast babe!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: