Där låghusen slutade och skogarna tog vid, där bodde jag där bodde du.

Kokt ägg. Yorkshire tea. GF linfröknäcke med creme cheese och rökt lax.
 
≡ Det är fredag morgon och jag sitter och väntar på att få höra om/vart/när jag ska jobba idag. No one knows.
≡ Rökt lax som pålägg är helt gudomligt!
≡ Jag håller på att lösa upp många knutar i livet. 2014 är nog året att göra det.
≡ Det är två månader kvar till JULAFTON! (Hej längtar extra pga lite halvt firande förra året)
≡ Att en ny (kamelfärgad) jacka kan ge mig så mycket lycka?! Den är perf.
≡ Lillsyrsan kommer hem idag och ska vara hemma hela nästa vecka med, woop woop!
≡ Och så klart det största som hänt i dagarna - JAG OCH DANIEL SKREV KONTRAKT PÅ EN LÄGENHET IGÅR!!!!!! Helt rimligt asgladpepp på detta. 1 januari får vi den och tills dess ska vi prata möbler och annat kul. Längtar så jag spricker ungefär. 
 
Klara:

Så mycket bra!!

Kommentera inlägget här: