Djungelvrål

 
Hej på er! Sitter på min gästsäng hos vännerna i Nantwich och väntar på lunch. I eftermiddag ska vi åka till Chester och enligt min mor är det väldigt dreamy. Det ser jag fram emot. Hade en fin dag igår där jag strosade runt i Manchester (dock utan kamera pga trodde det skulle ösregna/orkar ej bära när jag shoppar); kom till tröjhimlen inne på Primark och är nästan chockad att jag inte köpte på mig mer. Har packat väskan inför tågresan till Edinburgh imorgon och tror ej att jag kommer kunna köpa en enda sak till under resten av resan för det får helt enkelt inte plats!
 
Ha det fint så länge peeps, är så glad att ni kikar in här! Puss.
Susanna Maria J:

Älskar din topp! ha en strålande dag!

Svar: Tack fina! :) detsamma!
Nastasja Thor

Mumsy:

Beautiful U ❤️

Svar: <3!!!
Nastasja Thor

Rebecca:

Åh vilken himla bra tröja!

Svar: Tack!! Gillar den med!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: