En onsdag

 
Jag mailar en vän i Nantwich om när jag dyker upp nästa vecka och igår bokade jag min tågbiljett till Edinbugrh och världens bästa Jennifer. Jag vet att mycket av min oro kommer släppa när jag checkat in väskan och tagit en kaffe på flygplatsen på lördag. När jag tagit tåget från Birminghams flygplats och mött mormor i Rugby. Mormor som skriver på whatsapp och undrar om jag vill ha "the usual" till frukost. Som möter mitt sms om oändlig stress här hemma med "Well you can do with a laugh then xxx".  Jag längtar till alla byggnader och hus av sten, till förfrågningar om te så fort en kommit in över tröskeln hos släkten och varma kramar från dessa. Jag ser så mycket fram emot att strosa runt i affärer och sätta mig på ett café och skriva lite. 
 
Att försvinna ett litet tag. Att rymma från problem. Att bara få andas utan att klumpen innanför bröstet växer.
Susanna Maria J:

Hoppas du får en fin dag kära du. <3

Jennifer:

<3!!! Åh, kommer bli så fint att få hit dig!!

Svar: <3
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: