First of the tenth

Från min första, alldeles egna, lägenhet.
 
Varje månad den förste brukar jag gå tillbaka i bloggarkivet för att se vad jag gjorde den dagen förra året och åren dessförinnan. Jag klagade mycket på matten och skolan 2008 och 2009 i oktober. Förra året var jag och Daniel ute och reste. Idag ska vi kolla på en lägenhet och ikväll ska jag jobba. Har i alla fall börjat min onsdag med två koppar kaffe med skummad mjölk till den här listan.
Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltid kul med tillbakablickar! :)

Svar: Verkligen! :)
Nastasja Thor

frida:

ja gu ja, älskar innebandy. ibland ångrar jag att jag inte satsade på det. men jag tycker om att spela fotboll och gitarr och piano med. och att fota och blogga och baka och massa grejor så jag är liksom lite bra på allt det där istället för jättebra på nåt. men jag tänker att det är roligare att vara mer utspridd!
nu ligger nog jag i ditt oktober 2008-2009. matten och skolan är jobbig haha :(

Svar: Precis det du beskriver känner jag med! Men hade gärna haft en såndär grej som jag var asbra på. Det kommer bli bättre med matten goding, om inte annat tar det ju slut!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: