Fint förra fredagen

Vaknade i fredags till ett sms från Julia om kaffe i Borås. Jag kontrade med att erbjuda lunchsällskap i Ulricehamn vilket hon nappade på. Format blev lunchplats och pizza blev vårt val. Min glutenfria var faktiskt väldigt bra!
Pesto, mozzarella, ruccola, pinjenötter, vitlökssås och en slice serranoskinka.
Inredningen de säljer just nu är så himla fin. Jag har också fastnat för (den snart uttjatade?) marmor och koppartrenden.
Sen har de fint kakel överallt. Här på väggen. Toalettgolvet ska ni se med en dag <3
Toppade allt med en kaffe såklart.
Sen tog vi en vända på stan.
Gick förbi secondhanden som finns bredvid apoteket och hittade det här skrivbordet. Tycker att det är SÅ fint! (Daniel är var inte imponerad....)
Efter ett par timmar kramades vi hejdå för att jag skulle packa och hon skruva hyllor hos sin mor!
Daniel kom sedan på kvällen och vi korkade upp rött vin och såg idol medan vi åt hemmagjord pubmat med mami.
 
Nu sitter jag på ett tåg påväg till Edinburgh, tjohooo! 
Kommentera inlägget här: