Pacing the cage

Har suttit hela dagen med det här nya inlägget, tryckt på ett par tangenter för att sedan backspacea bort dem. Det är som att någon fyllt mitt huvud med dimma och jag inte hittar fram med tankarna. Jag vill skriva till er om min asjobbiga arbetssituation men jag vet att det är en dålig idé att prata jobb på internet. Istället var jag nere på Din Deli (där vi afterworkade i fredags) med mami och fick beröm för bilderna jag tog under kvällen; stolthetskänslan var som en strålkastare i mörker.
 
Imorgon får bli en nystart helt enkelt. Puss godnatt.
Jennifer:

Skickar pepp och kramar över havet!! <3

Svar: Bäst är du! <3
Nastasja Thor

Klara:

Usch usch usch för jobbiga arbetssituationer! Vet ju inte hur länge du känt så, men hoppas iallafall att det känns bättre idag. Heja dig!

Svar: Tack Klara! Känns verkligen bättre idag. Puss!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: