12 från i fredags

Fredag morgon började tidigt med en kantarellmacka toppad med ambrosiaost och en kopp kaffe.
Solen sken för femte dagen på raken och det bådade gott för dagens som skulle spenderas i Göteborg.
Om nom nom nom.
Jag checkade oljan i bilen innan jag åkte iväg. Den är lite sur, vår kära opel.
Morgonsolen sken igenom de höga träden och det kändes så himla höstigt med den bitande morgonluften.
Jag hämtade ut ett paket påvägen till Sparsör som jag ivrigt rev upp. I det fanns nämligen våra fotoböcker jag pillat ihop.
Med bilder från Australien, Bali, Gili Trawangan, Thailand och England.
Vi brummade ner och strosade runt i bra många timmar, jag och min fina. Vi köpte på oss lite fint och jag, trots oändligt mycket fint och bra att fota, glömde plocka upp kameran hela dagen. Droppen var väl när en snubbe kom cyklandes på en höghjuling och jag bara stod och gapade, haha.
Vi kom hem, trötta och ömma i fötterna och avnjöt en kaffe, bläddrandes i böckerna.
Sen vart det dags att grilla kvällsmat.
Hemgjorda burgare <3
Kommentera inlägget här: