Dag tre av tre

 
Så ja. 3 x 12h avklarade på jobbet i helgen och nu väntar rester från en roast dinner. Mitt humör har varit på en högstanivå jag inte kommer ihåg när jag kände av senast. Konstant superasglad i tre dagar i sträck, ja här vill jag vara kvar. Det kanske beror på att jag prioriterat sömnen. Det kan även bero på att jag prioriterat bort andra saker i huvudet. Det kan bero på en systerdos i fredags och att Daniel överraskade mig med sin svampsoppa igår som är OUT OF THIS WORLD (plus kräftor och räkor som jag föreslagit på dagen). Hur som helst fortsätter kvällsmyset även idag med flera koppar starkt engelskt te, bloggläsning och slapp.
 
Puss på er, och tack för kommentarerna som droppar in här, blir lika glad varje gång alltså!
Susanna Maria J:

Härligt! Hoppas du får en fortsatt mysig söndag ;)

Svar: Tack, detsamma! :)
Nastasja Thor

Nana:

BAAAAAAM! POWER

Kommentera inlägget här: