Höst; vi är inte helt där än, men jag längtar.

Bilder från 2012; en höstpromenad där jag fick träffa Emma och Magnus lilla sharpeivalp, Doris!
 
Jag lyssnar på Lars Winnerbäck varje gång jag åker bil, han sjunger om att sparka höstlöv med sin son och jag längtar efter prasslet under mina egna fötter. De säger att en ska frysa in vintern men jag kan inte vänta med att lagra på mig skjortor, tröjor, mössa och gubbjackor. Så jag får helt enkelt frysa lite extra i vinter istället. Även om hösten kommer med blandade känslor av totalt mörker och ljusaste frostmorgon så är det min bästa årstid. Längtan efter jul börjar krypa sig på och jag njuter av svampplockartimmar utomhus för att sedan värma mig med varma drycker och mys under filt. 
Kategori: Fotografering Taggar: Autumn, Höst, Leaves, Löv, Throwback;
jennifer:

Åh, hösten!! Snart snart är den här! <3

Svar: Och så går du runt i en stad som är tagen ur harry potter i hösten. Vilken dröm! Puss
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: