Mitt i Åsunden

Jag är så jäklans glad att vi har haft det så soligt och fint i september. Det regnade ju tillräckligt i augusti.
Det är tshirtvärme ibland men mest skönt med en tröja, speciellt när en ska hälsa på sin kusin vars arbetsplats är mitt i sjön.
Har ju skrivit om det innan, men det är ett så himla fint ställe. Kallbadhus med restaurang som serverar ljuvlig mat, och så Kristas massagevåning med hudterapeut och allt. Vi hade ju Cheys studentmottagning här.
Villastaden är det ni skymtar på håll. Så himla fin utsikt därifrån va.
Jag hade inte ätit efter jobbet och var inte speciellt taggad, men efter en kaffe och lite pepp började jag rycka upp mig.
<3
Ulricehamn alltså. En riktigt vacker sjöstad.
Efter någon timme invirade i filtar kom våra mammor.
Min mamma alltså. Hon är montessorilärare för förskoleklass och är så himla bra på att vara det så det är inte sant. Jag hade henne som engelskalärare i sexan när jag också gick på Montessori och var impad då med. Men att lyssna på hennes idéer och projekt är så inspirerande. Helt fantastisk.
Här är Krista med sina två goa anställda. Tips tips att köpa presentkort/behandlingar/produkter där, för jag hör bara gott om dem <3.
Amanda:

Åh vilken fin och mysig blogg du har!

Svar: Puss och tack! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: