Morgonhimmel, sjöparadis, barnkalas och vänskap.

I torsdags körde jag till jobbet med kameran i högsta hugg. Vet att jag inte var den optimala bilföraren när jag satt och fotade, men det är så himla vackert längs motorvägen vid 06.15 på morgonen.
Rosa moln mot babyblå himmel och dimma överallt.
Efter jobbet mötte jag upp Daniel och vi presenterade oss för en hyresvärd (dessvärre fick vi inte den lägenheten sen) och tog sedan i fika i den gassande solen.
Det blev fredag och jag åt det här ljuvliga till frukost. Glutenfri brödskiva med stekt ägg, stekt portobellosvamp, vita bönor och stark ost. 
Vi skrev kort till Daniels gudson vars 2årskalas vi skulle på samma eftermiddag.
Men eftersom vi båda var lediga den dagen bestämde vi oss för att utnyttja tiden. Så vi bryggde kaffe och tog med oss i en termos och gick igenom en skog.
Mitt hjärta.
Jag, ständigt iklädd stickade grejer och halsduk.
Och ner till vattnet.
Hit.
Det kändes knappt verkligt när vi stod där på stenarna.
Ro.
Kaffe på dä!
Det var liksom för varmt i detta. Svettades i höstsolen!
Vi åt lite lunch och hälsade på Fräs i fotöljen. Älskar den här fluffiga katten alltså.
Sen var det dags för kalas för den här lilla krabaten - Victor. Orkar inte hur bedårande han är!
Och hans storebror Albin som är helt med på att posa när jag tar fram kameran.
Blåsa ut ljusen på Kroddarna-tårtan!
Efter ett par timmars kalasande med en andra omgång mat, fika och massa kaffe åkte vi vidare till de här två gobitarna. De får aldrig vara ifred från min kamera, hehe. Mitt i maten!
 
Sen stack vi på 26årsförfest innan vi kollapsade i sängen på fredagnatten.
Malin Aurora:

Åh vad fint!

Svar: Tack! :D
Nastasja Thor

mot plus:

underbara bilder! Ha en fin kväll! =)

Svar: Tack så mycket! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: