När sommarsambotiden led mot sitt slut

I tre månader har vi bott och känt oss som hemma i vår andrahandslya mitt i stan i Borås. Men igår började utflytten på riktigt.
Klädstången tömdes på plagg och monterades ner.
En sista tvätt kördes.
Jag tog en paus och åt lunch och drack kaffe med Julia.
När jag sedan körde hem det stora lasset med saker till mamma väntade två brev från mormor.
Mamma och jag pratade av oss om jobb i vår världsgoa soffa med varsin mugg med starkt engelskt te.
Sen började jag organisera samma hörn som jag brukar när jag flyttar in. 
Och så åt vi en så himla god middag innan jag åkte hem för en sista natt på Järnvägsgatan.
Idag tog jag ett break i storstädandet för en lunch med Nana (som är hemma från Australien en vecka pga familjeangelägenheter). Jag har inte många icke-grimaserande bilder på den här donnan alltså, haha.
Sofie var med också såklart <3
Varsin juice/smoothie. 
Eftersom vårt första lunchställe inte någon sallad (som är ungefär hälften av det de erbjuder) och jag inte tål resten av deras sortiment gick vi vidare till Viskan där jag åt en dagens.
När jag promenerade hem fick jag syn på husvägg nummer två för dagen där de ska graffittimåla!
Daniel slutade skolan efter lunch och var hemma och städade när jag kom hem. Sen tog vi de sista lassen till våra bilar och pussades hejdå för ett par dagar :( nu letar vi efter en ny lägenhet som vi vill ha i minst ett år. Wish us luck!
Jennifer:

Håller tummar och tår för att ni hittar något snart!! Och förlåt för kommentarbomben, men har haft en liten datorpaus nu iom London-resan så har ju massor att ta igen :)

Svar: Alltså, din kommentarbomb fick mig att spricka upp i världens leende här. Sitter med en ångestklump i magen över god knows what och så droppar du fem bautafina kommentarer med fina ord. <3 timingen!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: