Sista september

 
Det kurrar i magen litegranna och jag kan inte bestämma mig om jag orkar fixa något käk eller om jag ska vänta tills jag och Julia ska ses sen. Var nyss inne på studera.nu och hittade mina gymnasiebetyg; en våg av stolthet drog igenom mig. Även om jag ibland önskar att jag vågat hoppa av teknikprogrammet och bytt till något som verkligen var jag, är jag ändå mest nöjd över att jag kämpade mig igenom de där åren och kom ut på andra sidan med grymma betyg ändå. Är så sugen på att insupa massor med ny kunskap och tänker ofta på vad jag skulle vilja studera. Hoppas att jag blir klokare på detta snart. Tills dess njuter jag av lediga dagar och försöker lära mig nya saker på jobbet de andra dagarna.
Susanna Maria J:

Cool bild! Tycker du ska ta nåt att äta om du är hungrig ;) Hihi kram!

Svar: Haha det blev fika hos kompisen trots allt ;)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: