So many foreign roads

Efter fyra timmar sömn efter nattpasset igår vaknade jag av mig själv och sprang upp för att duscha innan jag råkade somna om. Åkte ner till stan och satte mig på Bar Prego och drack en cappuccino som smakade bränt och läste nästan alla de sista sidorna i min bok.
Fick ett så fint och smart bokmärke av mamma - det är nämligen en dubbelvikt grej med magneter på båda sidor som sitter fast bra på sidan.
Tycker att det är så mysigt att sitta på café själv. Jag skriver gärna eller läser en bok, och det är ju rätt skönt att göra på egen hand.
Strax innan sprang jag in på Lindex och köpte en ny sak. Det är ju ändå lön idag liksom. Ni får se en annan gång!
Mysigt ställe med sköna fotöljer bland annat, synd att kaffet inte håller måttet riktigt..
När klockan slog tre skulle jag infinna mig på Mitt I Sjön för att provsminkas av Jennifer som är hudterapeut där. Osminkad och nyvaken Nastasja, hej hej!
Böja och måla fransarna gjorde jag dock själv.
Annicka som också är hudterapeut visade sig vara en fena på att göra fina frisyrer. 
Fäääärdig!
Blev så paff. Kände mig så himla festlig. Balfin liksom.
Så nu ska jag köpa lite smink från Maria Åkerberg tror jag bestämt. 
 
Idag väntar indiskt till lunch med Krista och sen ska jag få en försenad födelsedagsmassage (hot stone) av henne. I eftermiddag åker jag sen till Daniel och vi har bestämt att svampplockning står på schemat oavsett väder. Får se om vi håller oss till det, haha.
EMMAWHO:

Så fint! Och halsbandet också, är det från H&M? Har letat efter liknande, men hittar det inte i butik!

Svar: Åh tack! :) ja, det är från H&M! Köpte det dock i somras så vet inte om det finns kvar :/
Nastasja Thor

maja:

så fint! och TACK för din kommentar, jättefint x

Svar: Men tack självf finis! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: